Spovedania unui păcătos 3

3 Noiembrie, 2008 § Lasă un comentariu

Cine începe să-şi mântuiască sufletul, acela îşi aduce aminte printre toate ocupaţiile sale zilnice că Dumnezeu cel Atotprezent şi Atoatevăzător îl vede ca pe un vis de sticlă şi conştiinţa aceasta îl reţine de la a minţi, a supăra, a fi parşiv şi de la alte păcate, împingându-l spre fapte bune.

Dar eu când fac ceva nu mă gândesc că mă vede Dumnezeu, ci la ceea ce văd oamenii şi la folosul meu din aceasta. O, Doamne, milostiv fii mie, păcătosului, şi nu pomeni uitarea mea de cele sfinte şi Numele Tău cel sfânt, spus lui Avraam: „Eu sunt Dumnezeul cel Atotputernic; fă ce-i plăcut înaintea mea şi fii fără prihană” (Facerea 17, 1).

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Spovedania unui păcătos 3 at Cidade de Deus.

meta

