Spovedania unui păcătos 5

6 Noiembrie, 2008 § Lasă un comentariu

04mare

Cel care îţi mântuieşte sufletul trăieşte cumpătat şi îşi struneşte trupul prin posturile stabilite de Biserică, ca un fiu credincios al ei.

Dar eu trăiesc fără a mă abţine de la ceva, mă îmbăt şi nu postesc, ca un rupt de fraţii mei şi surorile mele întru Domnul, iar dacă postesc, fac acest lucru doar în ceea ce priveşte mâncarea, neînfrânându-mi patimile, înjurând, fără a mă împăca cu aproapele şi fără a gândi la cele sfinte. O, Doamne, milostiv fii mie, păcătosului şi neascultătorului de Biserica Ta cea sfântă! Fă-mă să postesc postul cel plăcut Ţie.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Spovedania unui păcătos 5 at Cidade de Deus.

meta

