Anunţ umanitar (din păcate încă unul)

7 Noiembrie, 2008 § 3 comentarii

Astazi am aflat un lucru teribil…cat  poate indura un om care isi accepta soarta fara sa carteasca sau sa ceara..este vorba de un student la teologie, in anul 1, care de doua saptamani sta internat, la urgenta si caruia nu i se face operatia de  care are nevoie pentru ca nu are banii cu care sa-l motiveze pe doctor. Acest tanar, pe numele sau Ioan Lazar (si care cu siguranta s-ar supara daca ar sti ca ii fac public cazul) este din Galati, provine dintr-o familie cu 4 copii, ( al V-lea a decedat, la fel si mama sa) si este doar in grija tatalui care se straduie sa faca fata situatiei, mai ales ca doi dintre copii sunt mici.

Tanarul este internat la sectia de Chirurgie 3, a Spitalului Sf. Spiridon (etaj 1, salon 9) si sufera de complicatii ale bilei si ficatului, piatra la fiere si calculi biliari pe canal, necesitand o interventie chirurgicala.

Viorica, ascoreanca noastra, cea care mi-a spus despre acest baiat era foarte suparata ca nu stia cum sa il ajute, cum sa faca rost de banii pentru operatie, pentru ca fiecare dintre noi are probleme, ma mici sau mai mari cand vine vorba de situatia financiara. Eu am fost cea nesimtita care am indraznit sa va intreb:

AM PUTEA IMPREUNA SA-L AJUTAM PE ACEST TANAR?

Intrucat si noi ne-am putea afla vreodata, din voia Domnului, in aceeasi incercare..

Daca da,  va multumesc din inima. Ar fi de foarte mare ajutor daca am pune cate un leu (ca din putinul vaduvei) si de a-i da saptamana viitoare medicului, pentru a-l opera. Mai multe detalii puteti afla de la Viorica Unciuc, tel. 0746 826 175, care a vorbit cu domnul doctor care va trebui sa efectueze operatia.

Va multumesc pentru rabdare si intelegere!

Dumnezeu sa ne dea tuturor toate cele de folos sufletelor si trupurilor noastre!

Tagged:

§ 3 Responses to Anunţ umanitar (din păcate încă unul)

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Anunţ umanitar (din păcate încă unul) at Cidade de Deus.

meta

