Spovedania unui păcătos 6

7 Noiembrie, 2008 § Lasă un comentariu

12

Este de ajutor omului pentru mântuirea sufletului său să se depărteze de societatea celor care gândesc cele necurate şi de cei imorali.

Dar eu mă întâlnesc cu unii ca aceştia şi câteodată chiar mă îndeletnicesc cu învăţăturile şi exemplele lor. O, Doamne, judec în faţa Ta această îndeletnicire a mea şi Te rog să mă izbăvşti de orice om rău.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Spovedania unui păcătos 6 at Cidade de Deus.

meta

