Spovedania unui păcătos 10

14 Noiembrie, 2008 § Lasă un comentariu

021

Creştinul adevărat nu minte.

Dar eu mint foarte des şi prin minciunile mele îmi acopăr faptele rele sau mă feresc de reproşurile pe care le merit sau, minţind, bârfesc pe alţii, despre care spun lucruri rele pentru a-i face de râs. O, Doamne, milostiv fii mie, păcătosului, şi nu pomeni minciuna mea, fie aceasta cu mintea beată, fie răutăcioasă, ci umple inima mea de frica Ta şi de dragostea pentru adevăr.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Spovedania unui păcătos 10 at Cidade de Deus.

meta

