Maica Siluana – „Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos” (conferinţă)

27 Noiembrie, 2008 § 1 comentariu

maica-siluana-vlad

Asociaţia Studenţilor Creştini Ortodocşi Români – Filiala Iaşi a organizat miercuri, 26 noiembrie 2008 a doua conferinţă din ciclul de conferinţe mari din Postul Crăciunului de anul acesta, avându-o ca invitat pe maica Siluana Vlad. Tema conferinţei: “Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos“. Evenimetul a avut loc în Aula “Mihai Eminescu” din corpul A al Universităţii “Al. I. Cuza”, începând cu ora 18.00.

Cei care nu au avut ocazia să participe la acest eveniment pot asculta AICI şi AICI cele două părţi ale conferinţei.

Tagged:

§ One Response to Maica Siluana – „Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos” (conferinţă)

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Maica Siluana – „Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos” (conferinţă) at Cidade de Deus.

meta

