Spovedania unui păcătos 18

27 Noiembrie, 2008 § Lasă un comentariu

Creştinul adevărat iubeşte pe vrăjmaşii săi.

Dar eu îi urăsc şi sunt gata să le fac rău oricând aş avea ocazia. În mine este o dospitură a răutăţii. O, Doamne, milostiv fii mie păcătosului, şi ajută-mi cu harul Tău să iubesc vrăjmaşii, căci am nevoie de ei. Aceştia mă ajută să-mi cunosc puterea răutăţii mele înnăscute şi necesitatea iubirii celei harice, fără de care nu se poate ajunge la asemănarea cu Dumnezeu, Soarele care străluceşte asupra celor buni şi răi.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Spovedania unui păcătos 18 at Cidade de Deus.

meta

