De ce!?

8 Decembrie, 2008 § Lasă un comentariu

cimg3865

De cateva zile nu am mai postat nimic… Si poate unii dintre voi va intrebati deja ce se intampla cu mine. Ei bine, aflati ca inca nu am plecat din oras si ca nu sunt bolnav. Incepand de joi seara, imediat dupa lansare, m-am apucat de citit „Memoriile” lui Valeriu Anania (IPS Bartolomeu Anania) si nu am mai lasat cartea jos. Imi place tare mult aceast volum, iar stilul IPS Bartolomeu este savuros. Astfel m-a prins ora 4 dimineata citind inca din memorii… Aseara am vizionat si un film, fiind prea obosit. E vorba de INTO THE WILD. Va recomand si voua acest film… mie mi-a venit dorul de duca…

Maine, marti, voi pleca spre Italia, unde, impreuna cu cativa prieteni, vom vizita cateva orase si vom canta colinde in parohiile romanesti de acolo. Voi reveni abia pe 16 decembrie. Sper sa ma intorc cu forte proaspete pentru a continua munca la blog.

La buna revedere!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading De ce!? at Cidade de Deus.

meta

