Voua ce va sopteste Isaac monahul?

4 Februarie, 2009 § 1 comentariu

inspired by Laurentiu Dumitru

Tagged:

§ One Response to Voua ce va sopteste Isaac monahul?

  • athos axis spune:

    Mi-a fost foarte drag parintele Isaac de la Dionisiu,Sf.Munte.Inainte de revenirea mea in Gradina Maicii Domnului l-am cunoscut din cateva carti despre parintii athoniti…si vazandu-i chipul luminat mi-a patruns adanc in inima,inspirandu-mi curatenie launtrica,lumina launtrica,dornic de intalnirea cu Creatorul…Desigur,nu se poate exprima in cuvinte.Era destul sa-i vazi fata luminata cu acea expresie de copil nevinovat…si te foloseai,iti umpleai inima…Cam acelasi lucru am simtit si cu parintele Teoclit de la Dionisiu,marele carturar….Am fost la cimitirul de la Dionisiu,la mormantul sau….Cuvintele sunt de prisos.Am vazut osuarul de la Dionisiu si am tresarit foarte tare vazand craniul iubitului meu parinte si atat de drag inimii mele – Isaac.N-as mai fi plecat de langa el.Vazand acum aceasta poza cu craniul Sfantului Parinte……nu pot,nu pot sa mai zic nimic.Doar atat,parca iti spune:”Pregatiti-va temeinic sa intampinati Lumina Lumii – Hristos Iisus,Domnul nostru!”…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Voua ce va sopteste Isaac monahul? at Cidade de Deus.

meta

