In urma viiturii a ramas doar cu cartea de rugaciuni

8 Iulie, 2010 § 1 comentariu

Din agoniseala de o viata, a ramas doar cu Paraclisul Maicii Domnului, o carticica pe care usor o poate tine intr-o palma. Apa furioasa i-a inecat intreaga gospodarie, daramandu-i casa. „Dumnezeu mi-a aratat intotdeauna ca ma iubeste, chiar si acum, cand ne-a facut intr-o secunda pe toti la fel de bogati”.

Clipe de cosmar pentru una dintre victimele viiturii care s-a abatut asupra zonei Moldovei in ultima perioada. In cateva ore, toata munca de o viata s-a inecat in apele tulburi care i-au inundat gospodaria. Aurelia Cuciureanu a trait momente greu de explicat in cuvinte, in lupta de supravietuire in fata apelor nemiloase, in urma carora nu a mai ramas aproape nimic. A reusit sa iasa din casa in ultimul moment, cu o geanta atarnata de gat in care a apucat sa puna o carte de rugaciuni si actele casei in care locuia pana la momentul dezastrului. Peretii constructiei au cedat la scurt timp dupa inceperea inundatiei, asa ca din toata agoniseala de o viata s-a ales praful. Singura avere a femeii in varsta de 63 ani este acum Paraclisul Maicii Domnului, o carticica pe care usor o poate tine intr-o palma. Nu mai are unde sa puna capul sa doarma, insa credinta ii da speranta.

„In seara zilei de 28 iunie, a venit apa cu furie peste noi. Am iesit din casa cand apa era deja pana la genunchi, numai cu ce aveam pe mine. Mi-am atarnat o geanta de gat in care nu am apucat sa pun decat cateva acte si Paraclisul Maicii Domnului. M-am gandit sa iau actele pe casa, ca sa ma pot intoarce dupa retragerea inundatiilor. Mi-am asteptat sfarsitul pe una din terasele vecinilor, dar nu mi-am pierdut nici o secunda credinta. Maica Domnului mi-a salvat viata”, marturiseste Aurelia Cuciureanu.

Dupa cateva ore de asteptare, echipele de salvare si-au facut aparitia, gasind-o pe femeie in rugaciune.

„De la ora 21.00, am asteptat pret de trei ceasuri salvarea sau sfarsitul. Intr-un tarziu, cand apa furioasa era de vreo doi metri, a venit si barca mea salvatoare. Le multumesc tinerilor care si-au pus viata in pericol pentru mine. Desi am ramas pe drumuri, nu deznadajduiesc. Dumnezeu mi-a aratat intotdeauna ca ma iubeste, chiar si acum, cand ne-a facut intr-o secunda pe toti la fel de bogati”, a adaugat batrana Aurelia.

Aceasta astepta o minune, desi toata averea s-a dus odata cu apa nemiloasa. Cu actele de casa nu mai are ce face, insa femeia spune ca adevarata ei bogatie nu poate fi distrusa nici printr-o inundatie, nici printr-un altfel de dezastru de pe pamant.

sursa: bzi.ro

Tagged:

§ One Response to In urma viiturii a ramas doar cu cartea de rugaciuni

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading In urma viiturii a ramas doar cu cartea de rugaciuni at Cidade de Deus.

meta

