Convorbire duhovniceasca cu IPS Iustinian Chira (video)

12 Iunie, 2011 § 2 comentarii

Tagged:

§ 2 Responses to Convorbire duhovniceasca cu IPS Iustinian Chira (video)

  • Daniel Orza spune:

    Va rog sa dati dezmintire pentru sitrea pe care ati publicat-o si a fost preluata de multe alte site-uri si ati creat confuzie in randul oamenilor, cum ca IPS Justinian ar fi trecut la Domnul.

    • silviucluci spune:

      Imi cer scuze pentru mesajul cu IPS Iustinian, se pare ca informatia era falsa. Am primit-o si eu la randul meu… insa din pacate nu am asteptat o confirmare oficiala.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Convorbire duhovniceasca cu IPS Iustinian Chira (video) at Cidade de Deus.

meta

